10 Eylül 2008 Çarşamba

pastalarim

Tik tik tik ben geldim,siparislerimle geldim.Merhabalar arkadaslar.Epeydir dogru duzgun sitemle ilgilenemiyordum.Tam hersey bitti derken simdi de yaz geldi izin sezonu basladi.Yani bende Turkiye'ye gidiyorum kosusturmacam devam ediyor anlayacaginiz.Birazda heyecan var tabiki......Onceki yazimda siparis pastalarimi verecegim demistim.Simdi sira onlara geldi...Veeeee pastalarimmmmmmmmmmm........Bu pastayi sevgili arkadasim kekevinden aldim.Ben tarifi yazmiyorum tarifi gormek icin buraya
tiklayin.Ve iyi sonuc cikti cocuklar bayildi.Sizde cocugunuzu sevindirmek istiyorsaniz deneyin derim.Ben simdiden yaz icin yigenime soz verdim bile dogum gunu icin.


KELEBEK PASTA
DOGUM GUNU PASTASI
PANDISPANYA ICIN
MALZEMELER
6 Yumurta
1 Su bardagi toz seker
1 Su bardagi un
1 Su bardagi nisasta
1 Paket kabartma tozu
1 Paket vanilya
2 Yemek kasigi su
KREMASI ICIN
2 Paket krem santi(1 kutu)
1 paket sivi krema(slagroom)
1oo gr bitter cikolata
1.5 su bardagi sut
YAPILISI
Ilk once yumurtanin beyazi ile sarisini ayirin,beyazina bir cimtik tuz atip cirpin.sarisini 1 su bardagi seker ile cirpin,daha sonra ikisini bir karistirip spatulayla kopugunu sondurmeden yavas yavas karistirin.Unu,nisastayi,vanilyayi,kabartma tozunu eleyerek ekleyin.Hepsini bir karistirip yaglanmis kelepceli kek kalibina dokun.Isitilmis firinda alti ustu kizarana kadar pisirin.
Sivi kremayi tencereye koyun icine cikolatalari parcalayin ocagin uzerine koyun.Krema kaynamaya baslayinca ocaktan alip dipfirizinde sogumaya birakin.Diger taraftan krem santiyi uzerindeki tarife gore hazirlayin.Soguyan kremaya iki kasik krem santiden ekleyip cirpin.pastanin ara katina sivi kremayi surun.Disini krem santiyle kaplayip istediginiz sekilde susleyin.
Bu pastam havanin gazabina ugradi.Havalar cok sicakti bu pastayi yaptigimda.Pasta adrese ulasana kadar boyle oldu bende onceden fotografini cekmeyi unuttum ancak boyle olunca cekebildim.Ama yiyenler tadina bayildi.Bu iki pastayi yaptiran arkadaslarin yasindan dolayi fazla susleme yapmadim sade birsey oldu.



NOT:Size bir sir veriyorum. Pastalarinizi islatacaginiz sutun icine 1 paket vanilya katarsaniz cok hos olacagini goreceksiniz.Ayni hazirlar gibi oluyor.Birde pastayi yaptiktan sonra dipfirizinde bekletirseniz iyi sonuc alacaginizdan eminim.Simdiden herkese kolay gelsin ve afiyet olsun.

Hiç yorum yok: