9 Eylül 2008 Salı

maklube


Ben biraz acele ettim iyice dinlendirmeden ters cevirdim.Siz yaptiginizda iyice dinlendirin benimki gibi acele etmeyin:-)daha iyi sonuc alirsiniz.Aslinda maklube tabaga ters cevrilince yanina sirasiyla salata ve yogurt konuluyor ama esim yemeklerin yaninda yogurdu sevmiyor,onun icin boyle sade yaptim.Salatayi ve yogurdu ayri tabaklarda servis ettim .
MAKLUBE MALZEMELER
500 gr et
1 adet sogan
1 adet patates
1cay bardagi haslanmis havuc
1 cay bardagi bezelye
1 tablet et bulyon
tuz,karabiber,kimyon.
PILAV ICIN
1,5 su bardagi pirinc
1 su bardagi su
sivi yag
1 adet tavuk bulyon
YAPILISI
Sogan yemeklik dogranir,etler minik minik dogranir.Sagonla beraber kavrulur,patates kup seklinde dogranir etlerin uzerine eklenir.En son haslanmis havuc ve bezelyede eklenir bulyonunu baharatinida ekleyip kisik ateste pisirin.Diger tarafta tavaya sivi yagi koyun pirinci kavurun tavuk bulyonla.Suyu ilave edip biraz pisirin.Et karisiminin uzerine dokup uzerini basacak kadar su dokun agzi kapali kisik ateste pirincler iyice yumusayana kadar pisirin.Dinlendik sonra servis edeceginiz tabaga ters cevirin.

Hiç yorum yok: