1 Aralık 2008 Pazartesi

BALAYI KURABIYESI

Merhabalar arkadaslar sizlerle bu sefer Balayi kurabiyesini paylasacagim.Bu kurabiye Turkiyede cok satiliyormus ve kilosu 18 YTL 'imis.Ablam yemis ve tarifini verdi bana tam tarifi bu oldugundan emin degilim ama ablam kendi evde yapmis ayni tadi yakalamis.Onemli olan tad degilmi.Sizde oyle diyorsaniz hadi buyrun.Bende denedim gercekten cok guzel oldu gorunusu islak gibi ama agzina aldiginda dagilip gidiyor.Bugun okula da goturdum yiyenler bayildilar ve adinida cok begendilerGülümsüyor.Bu kurabiyeyi beni davet eden arkadasim Umrana gonderiyorum kendisine kolayliklar diliyorum.Bu linkten ulasabilirsiniz http://capankizimutfakta.blogspot.com(Duyan duymayana soylesin herkes davetlidirGöz kırp)

BALAYI KURABIYESI # P.D.C.S.E 31#


MALZEMELER
  • 1 Paket margarin
  • 1 Cay bardagi sivi yag
  • 1 Su bardagi pudra sekeri
  • 3 Yemek kasigi nisasta
  • Yeteri kadar un
  • 100 gr cikolata
  • 100 gr bitter cikolata(puur)
  • 1 Su bardagi findik
YAPILISI
Cikolatalar ve findik haric diger malzemeleri karistirip hamur yapin,iyice yogurun ozlestirin.Ceviz buyuklugunde parcalar koparip yuvarlayin yaglanmis tepsiye dizin pisirin.Bu kurabiye un kurabiyesi beyaz olacak sekilde pisirin.Pisen kurabiyeleri soguyunca ufalayin cikolatayi benmari usuli eritin findigi iyice ezin.Hepsini bir iyice yogurun.Yine ceviz buyuklugunde toplar yapin yaglanmis tepsiye dizin 100-150 derecede 10 dakika pisirin yani icini ceksin.
Ben bir tepsi un kurabiyesi bir tepsi balayi kurabiyesi yaptim.Bir hamurdan iki cesit kurabiye cikardim
Göz kırp

5 yorum:

SARI PAPATYALAR dedi ki...

kurabiyelerin harika ellerine sağlık sevgiler

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sen gulerken yanindakilerde guler ama aglarken yalniz aglarsin onun icin oyle bir agaca yaslan ki asla yikilmasin oyle bir dost edin ki seni asla birakmasin

Hayirli Gunler,Gununuzun Neseli Huzurlu ve bol bereketli Gecmesini Dilerim.Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Sevgiyle Saygiyle vede Sağlikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.

SOYLEYIN

Korkularin koynunda beklerken sabahi
Farkina varmadan karlar yagmis saclarima
Sararmis guller gibi savrulmus yillarim
Soyleyin yollar soyleyin ben neyim
Yaklasirken olum canima adim adim
Canansiz bu cani ben neyleyim

Alıntı:Nurgul Demirci
http://www.siirdostu.com/siirler/18889/nrdm/soyleyin.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gulerken herkes eslik eder,ya aglarken.Basarilara herkes ortak olur,ya yenilgilere.Oyle bir dost edin ki; kotu gun kapını calinca kapiya seninle beraber baksin

Gunaydin Hayirli Gunler,Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Neseli Huzurlu ve bol bereketli Bir Gun Gecirmenizi Dilerim. Sevgiyle Saygiyle vede Sağlikla Mutlu Esen Kalin Allaha Emanet Olun Saygilarimla.

YALNIZIZ

Hep yalniziz ama hep beraberiz
Yalniziz,yalnizligi yasiyoruz
Beraberiz yalnizligi paylasiyoruz
Gelecek hulyalariyla,
Gecmisi yakiyor
Ne bugunu ne yarini anliyoruz.

Alıntı:Nurgul Demirci
http://www.siirdostu.com/siirler/18913/nrdm/yalniziz.html

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Unknown dedi ki...

Daha önce hiç yemediğim bir kurabiye,kesinlikle denemeye değer güzel olduklarına emini.
elerne sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK, TARİFİNİ DÜN AKŞAM DENEDİM, GERÇEKTEN SÜPER OLDU... İKİ KEZ ÇİKOLATA YAZMIŞSIN TARİFTE, BEN DE YARI YARIYA SÜTLÜ VE BİTTER ÇİKOLATA KULLANDIM, BİLMİYORUM DOĞRUMU YAPTIM AMA ÇOK GÜZEL OLDU... EMEĞİN İÇİN TEŞEKKÜRLER..
www.bangininmutfagi.blogspot.com