26 Şubat 2009 Perşembe

SUPRIZ MUFFIN


Merhaba arkadaslar siparis almis oldugum muffinleri paylasmak istiyorum sizlerle.Makinamin sarji bitmisti kamerayla cektim birde aksam olmasi sebebiyle goruntu pek guzel degil,bir daha ki sefere daha duzgun cekerim insallah.Iste tariffffffffffff

MALZEMELER
  • 2 Yumurta
  • 1 Su bardagi seker
  • 1 Su bardagi cilekli sut
  • 3 Yemek kasigi sivi yag
  • 1 Paket kabartma tozu
  • 3 Yemek kasigi kakao(rengi daha koyu olsun diyorsaniz miktari artirabilirsiniz)
  • Aldigi kadar un
  • Ic malzemeler icin
  • 1 Paket cilekli krem peynir(bulamazsaniz sade de olur)
  • 1 Su bardagi hindistan cevizi
  • 2 Yemek kasigi pudra sekeri
  • 3 Yemek kasigi cilekli sut
  • 1 Paket vanilya
YAPILISI
Krem peyniri,hindistan cevizini,pudra sekerini,vanilyayi ekleyip elinizle karistirin sonra cilekli sutu ekleyin.Ceviz buyuklugunde toplar yapin.
Yumurta ve sekeri cirpin,sutu,sivi yagi,kakaoyu ekleyip cirpin daha sonra unu ve kabartma tozunu ilave edip karistirin.Muffin kaliplarinin icine kagitlari yerlestirin bir kasik karisimdan koyun hazirladiginiz toplari yerlestirin icine sonra bir kasik daha toplarin uzerine karisimdan dokun.Onceden isitilmis 180 dereceli firinda pisirin.



NOT:Benim bu tariften iki olcu cikti bir olcuyu ic malzemeli yaptim bir olcuyude arasina bir dilim cikolata yerlestirdim ikiside cok guzel oldu,yiyenler begendiklerini soylediler...

2 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

çok güzel olmuşlr ellerine sağlık

capankizimutfakta dedi ki...

PASTALARINDA MUFFINLERINDE COK GUZEL OLMUS ELLERINE SAGLIK, ZATEN MUFFININDEN BENDE TATMA IMKANI BULDUM. BURDAN TEKRAR BANADA BITANE HEDIYE ETTIGIN ICIN TESEKKUR EDERIM. BEGENDIGIMIDE SOYLEMISTIM ZATEN. OPTUM CANIM..