21 Şubat 2009 Cumartesi

SIPARIS PASTALARIM VE SEVGI ODULUM

http://img2.blogcu.com/images/z/e/h/zehra50/kumsala_cizilen_kalp.jpg
Merhabalar arkadaslar sevgili arkadasim Ozlem(zehra50) bana bu sevgi odulunu layik gormus kendisine tesekkur ediyorum.Bu odulu kabul etmenin 3 kurali varmis.
  1. Size odul veren arkadasin linkini vermek
  2. Bu guzel odulu 7 arkadasa iletmek
  3. Bu kisileri haberdar etmek


Veeee iste siparis pastalarim................Pastalarimi tadan beni gorunce cok begendiklerini soyluyorlar.Ozellikle kurabiye ve muffinleri cok seker bulduklarini dile getiriyorlar, bir cok pastanin fotografini cekemedim aceleden.













Iste bunlarda siparis aldigim Muffin ve kurabiye .Kurabiyede dogum gunu olan cocugun adi yaziyor(yenilebilir kalemle yazili),Muffinde de uzerinde gormus oldugunuz kagitta adi ve dogum tarihi yaziyor.

1 yorum:

NiNo dedi ki...

mmm pastalari ben yerimmmmmmmmm